Hadeland publiserte fredag 11. juni et leserinnlegg som inneholdt udokumenterte påstander om organisasjonen FRI.

Innlegget ble avpublisert og returnert til skribenten med en oppfordring om å justere innlegget eller dokumentere påstandene.

Avisen ønsker bred debatt og har et ansvar for at ulike syn kommer til uttrykk. I dette tilfellet gjorde vi en feil da vi overså en påstand i innlegget. Det beklager vi.

Line Ramsrud, ansvarlig redaktør