Gå til sidens hovedinnhold

På tråden: Maken til kundebehandling

Meninger Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Maken til kundebehandling og verdsetting av kunder enn på Jysk i Gran må i hvert fall jeg lete lenge etter.

Jeg lider av en revmatologisk sykdom så jeg trenger regulerbar seng. Gikk til Jysk Gran og de hjalp meg – og sa til og med vent en uke så kommer den på tilbud. Etter hva jeg har funnet ut er jeg ikke den eneste de har hjulpet på denne måten.

Det endte med at jeg bestilte og kjøpte en regulerbar seng til nesten 20.000 kroner og det var på tilbud. For de fleste er 20.000 kroner ikke all verden, men for meg er det litt mer enn en månedslønn. Så jeg brukte litt tid på å spare opp disse pengene.

Det er etter at jeg fikk senga at jeg ble kjempeoverrasket. Senga passet ikke til meg, og det var dumt. Jeg ble skikkelig lei meg og da jeg gikk tilbake gruet jeg meg veldig. Jeg hater å klage på ting. Men, Bente og Markus var helt enestående. De hørte på at jeg stammet meg gjennom og fikk forklart at jeg ikke var fornøyd og at jeg fikk vondt i ryggen av senga.

Det første Bente gjorde var å gi meg en annen madrass for å se om det hjalp, og ringte til og med for å spørre hvordan det gikk. Den passet dessverre ikke. Det endte med at de hentet den og betalte meg tilbake pengene.

Måten de håndterte det på gjør at jeg kommer alltid til å handle på Jysk i Gran i stedet for å gå andre steder.

En stor takk!

Kommentarer til denne saken