Biltema og kundeservice

Av
Artikkelen er over 4 år gammel
DEL

Morten Lund Karlsen har sendt avisen et innlegg.

- Så skjedde det igjen. Biltema Hadeland skuffet nok en gang. Hør bare her: Like før påske hadde jeg bruk for en liten og billig vifteovn. "Det har de sikkert på Biltema", tenkte jeg. Inn på biltema.no, velge varehus (Hadeland), søke på "vifteovn". Joda, artikkelnummer 46223, varmevifte, til kroner 99,90 er på lager. Hylleplassering: "Fritid Torg". Flott, tenker jeg og kjører til Gran. Der får jeg imidlertid beskjed om at " nei, den ovnen er kjørt til fjernlager i Mohagen".

- Slukøret og en smule irritert tusler jeg ut i bilen og tenker at akkurat dette dessverre er litt for typisk for Biltema Hadeland. Har altfor ofte opplevd at varer ikke er på lager, selv om nettsiden indikerer at varen skal være på plass. Noen må ta ansvar for at lagerstatus oppdateres. Tas en vare ut av hyllene så kan ikke lagersaldoen ignoreres. Som mann er jeg glad i Biltema. Stadig oftere blir jeg skuffet over butikken på Hadeland og har begynt å reise til butikken på Gjøvik de gangene det lar seg gjøre, skriver Morten Lund Karlsen.

Send inn her «

Har du noe på hjertet? Syng ut med både ros og kritikk. Kommer også i papir!

Artikkeltags